Цілі уроку:
- узагальнити знання учнів про особливості розвитку тоталітарних держав; дати оцінку діяльності лідерів і їх ролі в політичному, економічному розвитку та становленні тоталітарної системи у своїх державах;
-
розвивати уміння використовувати різні
історичні джерела, критично аналізувати інформацію, пояснювати, порівнювати і
оцінювати історичні факти;
-
виховувати повагу до
історичного розвитку держав різного типу.
Випереджувальне завдання:
Б.Муссоліні: Він був засновником та лідером фашистської партії; став прем'єр-міністром; серед політичних діячів - чемпіон за кількістю посад, які займав; створив культ вождя; війна для нього - фактор існування, первинне мистецтво. Якив ви бачите Б.Муссоліні на чолі Італії?
Очікувані результати:
- Беніто Муссоліні https://plus.google.com/photos /103532810998252343369/albums/6126393350415003745
Ф.Франко: Встановив режим авторитарної диктатури, проте під час Другої світової війни відмовився від участі у воєнних діях на боці Італії, Німеччини, Японії. Яким був шлях до влади Ф.Франка?
Очікувані результати:
- Франциско Франко https://plus.google.com/photos/103532810998252343369/albums/ 6126397927299512833?authkey=CJPt8_jNpLmoGQ
А.Гітлер: Вождь нацистської партії, рейхсканцлер Німеччини, фюрер; його доктрина про домінування арійської раси, про боротьбу за расову чистоту, створення нової держави для всіх німців привела Німеччину до Другої світової війни. Покажіть історії Німеччини у період нацистської диктатури.
Очікувані результати:- Адольф Гітлер https://plus.google.com/photos/ 103532810998252343369/albums/6126874939576830129?authkey=COvTxeSR4Kf3BA
_________________________________________________